czwartek, 21 marca 2013

Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB od Under Twenty

      Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jeden z kremów tzw. BB czyli Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB ( lekki krem + puder) od Under Twenty. Według mnie firma Under Twenty jest jedną z lepszych na naszym bogatym rynku firm produkujących kosmetyki tego typu. Już jako nastolatka miałam z nią do czynienia i nigdy mnie nie zawodziła, dlatego kiedy zobaczyłam w tv reklamę tegoż własnie produktu pomyślałam "może wypróbuję" i tak też to się stało. Miesiąc temu kupiłam ten krem i dziś mogę z lekkim sercem na jego temat się wypowiedzieć. 

Na początek zacznę może od zdjęcia i opisu produktu przez producenta:




  24h przeciw trądzikowy! krem BB lekki krem + puder zawiera: algi, kwas hialuronowy, pigmenty i filtry UV o kolarze naturalnym 02. Przetestowany dermatologicznie. Potwierdzona multifunkcyjność kremu:
równomierne nawilżenie: 81%
matuje: 70%  
wygładza skórę: 96%
matuje niedoskonałości: 85%
długotrwale wyrównuje koloryt skóry:74%
nadaje naturalny wygląd: 81%
Jak go stosować: nanieść krem na dokładnie oczyszczoną skórę twarzy i rozprowadzić delikatnie, wklepując go opuszkami palców.

Moja recenzja na temat tego produktu:
    Zacznę może od opakowania które jest kolorowe i przyciąga wzrok. Tubka 75 ml nie jest duża więc jest też poręczna i mieści się nawet w niewielkiej torebce.
 Jeśli chodzi o zawartość:



Kremik jest w kolorze naturalnym jak już wyżej wspomniałam.
 Na tym zdjęciu jakie mam kolor nie jest taki jak w rzeczywistości, ponieważ na zdjęciu jest delikatnie ciemniejszy. Po wyciśnięciu kremu na rękę zauważyłam,że jest trochę rzadki co na początku mi się nie spodobało bo musiałam to co nie wykorzystałam po prostu wyrzucić ale po namyśle stwierdziłam " spoko- wycisnę mniej  i będzie ok" i było. Dzięki temu starcza na dłużej :-).
Co do samego krycia niedoskonałości może zrobię to podobnie jak producent czyli przedstawię to procentowo :

* równomierne nawilżenie: 81% - wg. mnie mniej ja daję jakieś 70% ponieważ na mojej skórze widoczne były suche skórki.
*matuje: 70%-  wg. mnie w 50% skóra trochę się świeci i w niektórych miejscach musiałam nakładać puder sypki.
*wygładza skórę: 96% - Tak wygładza w 85%.
*maskuje niedoskonałości: 85% -Tak maskuje w nie nawet bardzo dobrze na 95% wągry były niewidoczne co mnie bardzo zadowala.
*długotrwale wyrównuje koloryt skóry:74% - Tak nawet w 80%
*nadaje naturalny wygląd: 81%- Tak w 100% nie widać w zupełności ze masz coś nałożone na twarz.

Podsumowując gdyby nie błyszczenie i suche skórki byłby to ideał 100% jak dla mnie.
Z pewnością kupie go jeszcze. 
Chciałabym też wiedzieć jakie doświadczenia macie Wy odnośnie tego produktu piszcie w komentarzach swoje uwagi!!!


5 komentarzy:

  1. też go stosowałam i miałam podobne odczucie na jego temat co ty...dobry ale nie do końca

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam i sie nie wypowiem, ale ogólnie kremy BB POLSKIE są fajne ale nie do końca...japoński BB na pewno sprawiłby cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda i choć rynek kosmetyczny zalewa nas z każdej strony kremami typu BB to jakoś mnie do nich ciągnie :P chyba dlatego że w większości są fajniejsze i lżejsze niż podkłady :) a temu się przyjrzę jak będę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam a teraz mam i mnie bardzo zachwyca mam nr 02 i nawet fajny żółtawy kolorek daje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze. Na jakiekolwiek pytania odpowiadam pod postem. Mile widziane uwagi dotyczące postów i bloga.

Odpisuję na każdy pozostawiony u mnie komentarz!