środa, 27 marca 2013

Hit sezonu wiosna 2013 czyli - White Make Up


      Śledząc trendy jakie panują w modzie i nie tylko na ten rok natknęłam się na
 coś zupełnie nieoczekiwanego a konkretnie makijaż z przewagą bieli.
 O tym, że biel to hit tego sezonu to już dawno wiadomo ale,
że królować będzie na powiekach i paznokciach?
Dla mnie miłe zaskoczenie!!
 I z pewnością się tak pomaluję :-) choć wydaje mi się, że taki makijaż
 nie będzie pasował do wszystkich typów urody.
 Pewno cera musi być ciemniejsza żeby nie wyglądać jak trup ;-)


 Oto 3 sposoby na modny biały akcent w makijażu:  
* Postaw na intensywnie białą kreskę na powiece. Poprowadź ją pędzelkiem
 zanurzonym w żelowym eyelinerze lub cieniem nakładanym na mokro.
 Wytuszuj rzęsy i makijaż gotowy!
Kolorowa kreska to świetny pomysł na efektowny makijaż na upalne dni!  

*Opcja na co dzień: białym, satynowym cieniem rozświetl wewnętrzny kącik
 powieki - bez względu na to jaki kolor cienia preferujesz na całej powiece,
 biel będzie wyglądała fantastycznie.
Zadbaj jednak o odpowiedni kontrast między kolorami.

*Wiosną i latem koniecznie zainwestuj w biały, kryjący lakier do paznokci.
 Hitem są te przełamane kroplą żółtego, szarego lub różowego koloru -
wyglądają świetnie na paznokciach!

Co o tym myślicie?
Piszcie w komentarzach!


Przypominam o Konkursie u Martyś
Gdzie do wygranie jest super Zegarek!!!!


LINK: http://gallantly.blogspot.com/p/konkurs.html

Zgłaszajcie się bo warto!!!

2 komentarze:

  1. Ja też się ucieszyłam na wieść, że w tym sezonie króluje biel! Super! Uwielbiam białe akcenty w makijażu. Zamierzam zrobić test z białymi pazurkami - zobaczę czy będą mi pasować. Ciekawe propozycje na białe akcenty w makijażu;)

    Bardzo ładny, elegancki i stylowy blog. Podoba mi się tutaj. Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozostawiony komentarz. Dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dezodorant z firmy Alva można kupić przez internet. Jest w wielu różnych sklepach internetowych. Ja kupiłam mój w: http://skarbiec-natury.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze. Na jakiekolwiek pytania odpowiadam pod postem. Mile widziane uwagi dotyczące postów i bloga.

Odpisuję na każdy pozostawiony u mnie komentarz!