środa, 27 marca 2013

Farba Do Włosów: Palette SALON Color od Schwarzkopf - kolor trwały

Witam!!!
 Nadszedł kolejny dzień (śnieżny bo sypie jak w grudniu) mojego blogowania. Postanowiłam, że w każdy kolejny dzień będę dodawać jeden post- bo jakoś nie mogę się zmotywować do działania i może w ten sposób mi się to uda.

Dziś kolej na farbę do włosów Palette SALON Color- kolor średni brąz 4-0: Trwała koloryzacja.


Słowo producenta:
Jest to produkt do koloryzacji trwałej z profesjonalną mieszanka pigmentów, które zostają osadzone głęboko w wewnętrznej strukturze włosa. Dla wibrującego połyskiem, perfekcyjnego efektu koloryzacji oraz 100% pokrycia siwych włosów.
Wzmacniająca odżywka nadaje połysk i zapewnia włosom głęboką pielęgnację, odbudowuje ich strukturę od wewnątrz i otula ochronną warstwą od zewnątrz. Dla wyjątkowej trwałości koloru i zdrowego wyglądu włosów wibrujących  olśniewającym blaskiem.
*INTENSYWNOŚĆ I TRWAŁOŚĆ
*WIBRUJĄCY BLASK
*PERFEKCYJNY EFEKT KOLORYZACJI
*100% POKRYCIA SIWYCH WŁOSÓW, KOLOR TRWAŁY.



Opakowanie farby przyciąga wzrok.
W środku znajdziemy utleniacz w tubie z dozownikiem, tubę z kremem koloryzującym, odżywkę-jest jedna ale duża, ulotkę + para rękawiczek.
Cena nie jest bardzo wygórowana ok.20 zł bez promocji na promocji można kupić za 15zł.

Moja recenzja:

Wiem, wiem ktoś powie -rany boskie Palette przecież ta farba zabija włosy!!!

Nic bardziej mylnego!!!
 Ja farby Palette stosuję dobre 8 lat i jeszcze nie wyłysiałam wręcz przeciwnie włosy mam mocne i lśniące. Wiadome, że jak się farbuje to przy tej czynności włosy wypadają ale to nie zależy od farby tylko kondycji włosów. Kiedy stosowałam farby innych producentów nigdy nie byłam zachwycona do końca: To kolor wychodził nie taki jak na opakowaniu, to odżywki brak, albo podczas nakładania farba leje się tak,że cała łazienka zachlapana masakra!
A tu wszystko gra!!!
Mieszanki jest dużo, ładnie się pieni i dobrze rozprowadza, nic się nie chlapie na prawo i lewo i efekt końcowy jest super.. i jest odżywka :-).
Farbuję nią już drugi raz i jestem pozytywnie zaskoczona kolor wyszedł równomiernie z pięknymi refleksami, kolor utrzymuję się długo aż do 4 tygodni -  czego chcieć więcej.
Poniżej pokarzę Wam efekt końcowy mojego farbowania:



 Mój kolor wyjściowy to na odrostach jasny mysi, dalej jasny brąz po czym ciemny brąz przy końcach.
   I jak Wam się podoba???
Nie bójcie się Farb Palette są naprawdę świetne- polecam!!!

2 komentarze:

  1. Ja od patette na 10 km. uciejam. ale dobrze wiedzieć że ta jest dobra..
    fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze. Na jakiekolwiek pytania odpowiadam pod postem. Mile widziane uwagi dotyczące postów i bloga.

Odpisuję na każdy pozostawiony u mnie komentarz!