czwartek, 28 marca 2013

Biorę udział w rozdaniu Organizowanym przez - Klaaudia

Postanowiłam spróbować swojego szczęścia i zgłosić się do rozdania u  klaaudia.
Nagrody są świetne!!!
W imieniu swoim i klaaudia  zapraszam Wszystkich zainteresowanych do zgłaszania się na jej blogu.

 Link do rozdania :
http://dwiekobietki.blogspot.com/2013/03/rozdanie-kosmetyczne-u-klaaudii.html

Do wygrania u klaaudia są :

* Krem nawilżający, Nivea Soft
* Żel pod prysznic, Johnson's body care
* Krem do rąk glicerynowy, Cztery pory roku
* Preparat zabezpieczający włosy przed wysoką temperaturą, Syoss
* Płyn micelarny, Bebeauty
* Maseczka oczyszczająca, Nivea
* Maseczka nawilżająca, Ziaja
* Podkład Affinitone, Maybelline (odcień uzgadniam ze zwycięzcą)
* Szminka, Sephora (nie pokazuję koloru, bo chcę aby to była niespodzianka)
* Korektor Perfect Cover, Bell
* Próbka podkładu, Oriflame
* Zestaw różnych próbek ( nie zamieszczonych na zdjęciu )

Wszystkie produkty są nowe i nieużywane.

 Życzcie mi dużego szczęścia!!!!

5 komentarzy:

  1. powodzenia! zapraszam również do mnie na konkurs, do wygrania zegarek! ;) rowniez obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tu u ciebie zwłaszcza ostatni post mi się podobał a więc obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zgłoszenie! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawione komentarze. Na jakiekolwiek pytania odpowiadam pod postem. Mile widziane uwagi dotyczące postów i bloga.

Odpisuję na każdy pozostawiony u mnie komentarz!